wtorek, 13 listopada 2012

Cześć!

     

Jestem Des-K. Nie chcę się przedstawiać, nigdy nie byłem w tym dobry. Na tym blogu postaram się zamieszczać materiały różne. Będzie tu można znaleźć głównie recenzje, bo jest to coś, co strasznie lubię pisać. 


     Recenzje czego, spytacie? Otóż głównie będą to Polskie rap płyty, ale będzie też można poznać moją opinię na temat innych wydawnictw muzycznych, filmów, książek czy nawet jakiejś gry. Będą pojawiać się recenzje zarówno rzeczy nowych, jak i tych starszych.
     Regularność? Ha, ha, to nie u mnie. Będzie różnie. Wpisy mogą pojawiać się codziennie, dwa razy dziennie lub raz na kilka dni - wszystko zależy od tego, ile samozaparcia w prowadzeniu tego Tartaku będę miał, jaki będę miał humor i czy będzie mi się chciało pisać. A wam czytać.
     Co pozostało mi dodać? Czytajcie, komentujcie, polecajcie swoim znajomym, a (mam nadzieję) nie będziecie żałować tych kilku minut dziennie spędzonych w Moim Tartaku. Cześć!

1 komentarz: